Subject: Riigilõivuseaduse muutmine - päring
From: "Martin Tubalkain" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 17 Jul 2024 10:00:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Transpordiamet edastab Rahandusministeeriumile päringu seoses riigilõivu
seaduse muutmisest tingitud määrade rakendamise osas.

Dokumendist „Riigilõivuseaduse ja metsaseaduse muutmise seaduse eelnõu
seletuskiri“ ei suutnud tuvastada kuidas on seadusloomes ettenähtud
riigilõivu küsimine järgneva juhtumi korral:

Isik alustas veesõiduki registreerimise toiminguid 19.06.2024 ja koheselt
tasuti ka riigilõiv summas 67 eurot. Kuna esitatud dokumentides oli
puudusi, siis paluti puudused kõrvaldada. Puudused likvideeriti
15.07.2024, kuid selleks ajaks olid riigilõivu määrad muutunud ja uueks
määraks on 100 eurot.

Palun Rahandusministeeriumil kujundada hinnang millise määra järgi
Transpordiamet sellisel juhul riigilõivu arvestama peab? Kas isik peab
juurde tasuma puuduva osa või aluseks võetakse see kuupäev, millal
registreerimistoiminguga alustati ja kehtima jääb vana riigilõivu määr.

Jään ootama Teie peatset tagasisidet.

Parimate soovidega

Martin Tubalkain

Teenusehaldur

+372 598 17 141

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet